NEWSRead all about us!

Guld & Silver i Guldnyckeln 2016!

Det blev ett guld och ett silver för oss i årets upplaga av Guldnyckeln 2016!

Guldnyckeln är en tävling som premierar kreativ marknadsföring som gett resultat.

I kategorin Analys och Resultat vann vi guld för Relevansteorin som vi tagit fram tillsammans med Statoil Fuel & Retail!

Motiveringen till guldet löd: Ett skolboksexempel som bevisar tesen att med relevant kommunikation kan man skapa engagemang även för en lågintresseprodukt – och att det har effekt! Men… Det krävs en analysmotor för att driva relevans. Motorn tankades med kunddata och bakom ratten satt ett team som visste hur man skulle få ut hästkrafterna ur maskineriet!

I kategorin Kundlojalitet vann vi Silver för Statoils kundklubb Statoil EXTRA; Going the EXTRA mile.

By | 2017-07-18T08:31:59+00:00 april 23rd, 2016|Kommentarer inaktiverade för Guld & Silver i Guldnyckeln 2016!