Navigation

News
Read all about us!

Previous Huvudtalare på Adobe Next

Huvudtalare på Adobe Customer Experience Forum

Den 9 februari höll Adobe ett seminarium på Grand Hotel i Stockholm om customer experience. Managing Partner Linda Hellström pratade om framtiden inom customer experience management och hur man implementerar det i sin organisation – exemplifierat med case från några av våra kundföretag.

 

Linda var även en av talarna vid årets CRM-Barometern

Här pratade hon om kundcentrering: "Kundcentrering - att lära från Trump, spelindustrin och en och annan detaljhandlare hur man blir bäst i klassen"

I sitt tal pratade Linda om hur resan mot kundcentrering handlar om att få hela organisationen att arbeta samordnat och datadrivet för att skapa personliga, meningsfulla kundupplevelser. De mest ambitiösa företagen har en sak gemensamt – de förankrar förändringsresan genom hela organisationen. Hur förverkligar dessa organisationer sina högt ställda ambitioner och hur man får organisationen att sluta upp? Med hjälp av några av Kaplans erfarenheter från samarbeten med kunder som Åhléns och Bonnier Tidskrifter gav Linda deltagarna konkreta insikter för att förändra deras syn på kundcentrering och datadriven marknadsföring.